Pozycjonowanie stron internetowych

Nasza wycena jest darmowa!

Sprawdź ile będzie kosztować pozycjonowanie Twojej strony

Z przeprowadzonych badań wynika, że 70% użytkowników nie zagląda dalej niż na drugą stronę wyników. Odpowiednie umiejscowienie (wypozycjonowanie) strony pod danym słowem kluczowym lub frazą wpływa na ilość odwiedzin naszej strony, a te z kolei przekładają się na zainteresowanie ofertą oraz nowe transakcje.

Pierwszym krokiem jaki wykonujemy jest przeprowadzenie wnikliwej analizy:

  • poprawności kodu strony Klienta, jego domeny etc
  • określenie bezpośredniej konkurencji Klienta, popularności fraz
  • wyznaczenie harmonogramu prac i ram czasowych

Następnym krokiem jest przygotowanie indywidualnej oferty, w każdym przypadku jest ona inna i zależy od wyników uzyskanych po analizie danego przypadku. Jeśli jakaś firma jest w stanie wycenić usługę bez wcześniejszej analizy, możemy zapomnieć o skutecznym pozycjonowaniu, a nieudolne zabiegi mogą doprowadzić do zbanowania strony (wyeliminowania jej z indeksu).

Przygotowana oferta zazwyczaj zawiera:

  1. najkorzystniejsze słowa kluczowe dla danej witryny
  2. kosztorys usługi rozliczany w oparciu o raport miesięczny
  3. wstępny harmonogram rozpoczęcia prac oraz spodziewanych efektów
  4. okres na jaki zawierana zostaje umowa

Po podpisaniu umowy rozpoczynamy prace przygotowawcze, które możemy podzielić na:

– zabiegi on-site’owe (odbywające się na stronie Klienta)

– zabiegi off-site’owe (pozostałe działania mające na celu poprawę pozycji).

W dniu podpisania umowy witryna zostaje dodana do automatycznego systemu monitorowania pozycji. System ten pełni dwie podstawowe funkcje:

  1. jest źródłem informacji o pozycjach strony na przełomie każdego miesiąca. Dzięki temu jesteśmy w stanie sprawdzić jakie efekty przynoszą nasze działania oraz zweryfikować ich skuteczność porównując sytuację na początku i na końcu każdego miesiąca
  2. służy jako podstawa do rozliczeń z Klientem. Przykładowo jeśli usługa pozycjonowania dla danej frazy wynosi: 100,00 zł za miejsca od 1 do 3 oraz 70,00 zł za miejsca od 4 do 6, system sprawdza codziennie czy warunek jest spełniony i na podstawie tego generuje kosztorys. W praktyce wygląda to następująco: jeśli w/w strona przez 15 dni była na pozycjach 1-3, a następnie znalazła się na 8 miejscu, Klient płaci jedynie za te 15dni, proporcjonalnie wyliczone w skali miesiąca – czyli ok. 50zł. Jest to najlepsza metoda budowania współpracy z Klientem, który płaci za efekt naszych prac.

Rozliczenie za wykonaną usługę następuje w oparciu o raport i kosztorys, do którego podpinana jest faktura VAT.